CASE STUDIES

סיפורי הצלחה

איך הגדלנו מכירות לספא באזור המרכז

ב-25% תוך שלושה חודשים?

האתגר שעמד בפנינו ספא באיזור המרכז ביקש להגדיל את כמות המבקרים (חדשים וחוזרים), יחד עם שיפור התדמית ושיפור רמת שירות הלקוחות

במה התמקדנו?

  • ערוצי השיווק הקיימים
  • אנשי המכירות
  • שירות הלקוחות

הכלים שהשתמשנו בהם

  • מבחן לקוח סמוי
  • האזנה לשיחות מכירה ושירות לקוחות
  • ניתוח הדוחות העסקיים
  • בדיקת כל הקמפיינים הפרסומיים ברשתות
  • ניתוח המהלכים השיווקים הקיימים

מה עשינו בפועל?

  • במשך חודש, אספנו מגוון רחב של נתונים לגבי ערוצי השיווק השונים שהעסק השקיע בהם, ובדקנו את ההחזר על ההשקעה (ROI) בכל אחד בהם. המלצנו לבטל אפיקי שיווק לא רלוונטיים שבזבזו כספים ולא הניבו תוצאות ולמקסם את הערוצים שלא מימשו את מלוא הפוטנציאל.
  • לאחר האזנה לשיחות של צוות המכירה, בנינו לכל עובד תוכנית אישית שהתבססה על נקודות החוזקה והחולשה שלו. כל תוכנית כזו כללה תסריטי שיחה והצבת יעדים אישיים.
  • חקרנו לעומק את מערך שירות הלקוחות של העסק וזיהינו את נקודות התורפה שלו. יצרנו מערך מסודר של פניות ומענה אישי קפדני.

התוצאות

  • ניתוב תקציבי השיווק לערוצים האפקטיביים ביותר יחד עם שיפור מערך המכירות הביאו לגידול של 25% במכירות, תוך 3 חודשים בלבד.
  • שיפור מערך שירות הלקוחות הביא לגידול בלקוחות החוזרים.
  • הגענו ליעד של 100% פניות לשירות הלקוחות שנענו. כתוצאה מכך, המרנו לקוחות לא מרוצים ללקוחות חוזרים.

לשיחת ייעוץ התקשרו
או השאירו פרטים

כל הזכויות שמורות © 2021 | זינוק בע"מ

Site By | PUSH DIGITAL