CASE STUDIES

סיפורי הצלחה

איך עזרנו למותג פרימיום מתחיל

והגדלנו רווחים ב-30%?

האתגר שעמד בפנינו מותג פרימיום מתחיל ביקש להגדיל את החשיפה שלו לקהל הרלוונטי ולשפר את התדמית שלו.

במה התמקדנו?

  • ערוצי השיווק הקיימים
  • נוכחות ברשתות החברתיות
  • אנשי המכירות

הכלים שהשתמשנו בהם

  • סקר שוק מעמיק שבחן את תדמית העסק בעיני הקהל הרלוונטי
  • מבחני לקוח סמוי (בבית ואצל מתחרים)
  • סקירת הקמפיינים הפרסומיים בדיגיטל
  • האזנה לשיחות מכירה
  • ניתוח דאטה מה-CRM

מה עשינו בפועל?

  • בנינו מאפס מערך מעקב אחר הלידים יחד עם הערוצים והקמפיינים השונים שדרכם הם הגיעו אל העסק (לא היה מעקב כזה לפני כן). זה עזר לנו להבין באילו ערוצים כדאי לנו להשקיע ואילו אפשר לזנוח.
  • עוד בשלב המחקר זיהינו שהמיתוג של הלקוח אינו הולם את ערכו האמיתי. בעזרת סקר שוק מעמיק גילינו שנדרש מיתוג יוקרתי יותר. לכן, יצרנו שפה מיתוגית חדשה אשר מיצבה את העסק כיוקרתי יותר בעיני הלקוחות, יחד עם תכנים מתאימים לרשתות החברתיות.
  • יצרנו מספר שיתופי פעולה בין הלקוח וחברות רלוונטיות בעלות קהל לקוחות דומה לקהל היעד שלנו.

התוצאות

  • ניתוב תקציבי השיווק בצורה אופטימלית הביא למקסום הפוטנציאל של כל ערוץ.
  • הגדלנו את החשיפה והמודעות למותג.
  • רענון המיתוג ושיתופי הפעולה עזרו לנו להגדיל משמעותית את קהל הלקוחות, ולהגיע לקהל חדש (קהל ממוקד, שרוכש).

לשיחת ייעוץ התקשרו
או השאירו פרטים

כל הזכויות שמורות © 2021 | זינוק בע"מ

Site By | PUSH DIGITAL