CASE STUDIES

סיפורי הצלחה

איך הגדלנו את כמות פגישות המכירה של חברת נדל"ן

ללא הגדלת תקציבי הפרסום?

האתגר שעמד בפנינו חברת נדל"ן אשר ביקשה לשפר את יחסי ההמרה באתר ובשיחות מכירה טלפוניות על מנת להגדיל את כמות הלידים שמגיעים לפגישת מכירה פרונטלית.

במה התמקדנו?

  • ערוצי השיווק הקיימים
  • אתר האינטרנט
  • נציגי המכירות

הכלים שהשתמשנו בהם

  • מחקר תחרות מקיף בקרב חברות שהציעו עסקאות דומות
  • מבחני לקוח סמוי לזיהוי היתרונות והחסרונות של תהליך המכירה ותנאי העסקאות
  • ניתוח מקיף של אתר האינטרנט בעזרת מגוון כלים
  • האזנה לשיחות מכירה (טלפוניות ופרונטליות)
  • סקירה מעמיקה של הערוצים השיווקיים הקיימים: קמפיינים ממומנים בפייסבוק, קידום ברשת החיפוש של גוגל והתדמית ברשתות החברתיות

מה עשינו בפועל?

  • גיבשנו אסטרטגיה שיווקית ומכירתית מסודרת, הכוללת צעדים רבים ויעדים ברי השגה שיובילו את העסק להצלחה.
  • לאחר ניתוח האתר וביצוע טסטים שמדדו את ההצלחה של שינויים פוטנציאליים, הגשנו דוח הצעות מפורט לשיפור האתר. בין היתר הצענו לעדכן את המסרים השיווקים ושינוי הפלואו באתר שיאפשר גישה קלה יותר לנקודות הרלוונטיות ללקוחות. השינויים הנ"ל הביאו להגברת האמון במותג והגדלת כמות הלידים שהאתר מניב.
  • זיהינו ליקויים בתדמית המותג ברשתות החברתיות, מה שתרם לחוסר האמון של הלקוחות ולכמות לידים קטנה. ביצענו שינוי במסרים השיווקים, בשפה העיצובית ובהצגת ההוכחות החברתיות על מנת לחזק את המותג ואת האמפתיה כלפיו.
  • עבדנו צמוד עם אנשי המכירות. בחנו את העבודה שלהם בשטח, וזיהינו את נקודות החוזקה והתורפה שלהם. לאחר מכן, ביצענו הדרכות בהתאמה אישית אשר הצליחו לשפר את אחוזי המכירות ורמת השירות.

התוצאות

  • עליה של 18% בכמות הלידים, ללא שינוי בתקציבי שיווק
  • חיזקנו את אמון הלקוחות במותג ואת הנוכחות שלו ברשתות החברתיות. כתוצאה מכך הצלחנו להגדיל את כמות הלידים בטווח הקצר והארוך
  • אימוץ האסטרטגיה שהצענו, תאפשר לעסק להגדיל בעתיד את כמות הלידים במקביל להקטנת תקציבי השיווק

לשיחת ייעוץ התקשרו
או השאירו פרטים

כל הזכויות שמורות © 2021 | זינוק בע"מ

Site By | PUSH DIGITAL