נתחיל בניתוח האסטרטגיה הנוכחית של העסק, נזהה את נקודות החוזקה והחולשה שעלולות לעכב את התפתחות העסק. נכיר לעומק את המתחרים והדרכים להתעלות עליהם בעזרת בידול נכון והבנה של צרכי הלקוחות.
לצורך ביצוע המחקר בצורה המעמיקה ביותר נשתמש בבדיקות לקוח סמוי ונחקור את חומרי השיווק של המתחרים. בנוסף, נבצע ניתוח מקיף של הקמפיינים הקיימים, הדאטה ב-CRM ואיכות הלידים.
שדרוג תהליך המכירות יתחיל במחקר מעמיק של הדרך שבה הוא מתבצע בהווה: נאזין לשיחות סוכני המכירות, נבדוק את תסריטי השיחה, נבצע בדיקת לקוח סמוי ונעריך את יחסי ההמרה הקיימים.
לאחר מכן, נתכנן מחדש את מערך המכירות במטרה למקסם את הרווחים: נבנה משפכים שיווקים יעילים ונציב יעדים מדידים. במקביל, נקיים הדרכות אישיות וקבוצתיות לצוותי מכירה ונשפר את רמת השירות.
הנוכחות במדיה החברתית היא חלון הראווה של העסק שלך, והיא קריטית למשיכת קהל לקוחות חדש ושימור הלקוחות הקיימים.
במהלך הליווי נגדיר את הפלטפורמות והקהלים הרלוונטיים, נשפר את הקמפיינים הקיימים, ונעצים את הנוכחות של המותג ברשתות החברתיות. כתוצאה מכך, תזכו בקהל רחב חדש שלא הכיר אתכם בעבר.
נתחיל עם ניתוח מעמיק של קהל היעד שלנו, הפלטפורמות והכלים העומדים לרשותנו, יחד עם זיהוי החוזקות, החולשות, ההזדמנויות והאיומים (אנליזת SWOT).
בשלב השני, נפתח אסטרטגיה אשר תנתב את המשאבים והתקציבים בצורה אופטימלית.
המטרה הראשונה שתעמוד בפנינו היא מקסום הרווחים על ידי השקעה בערוצי שיווק אפקטיביים עבור העסק שלכם, תוך צמצום הוצאות מיותרות.
המטרה השניה תהיה חידוד המסרים השיווקים אליהם הלקוח נחשף בכל שלב של המשפך המכירתי על מנת להגדיל את קהל הלקוחות ולשמר את הלקוחות הקיימים בקלות.
האתר שלך עושה חלק גדול מהמכירות עבור העסק שלך, והאחריות שלך היא לוודא שהוא מוכר בצורה הטובה ביותר.
באמצעות טכניקות רבות מעולמות השיווק, האפיון והפסיכולוגיה, נהפוך את האתר שלך לסוכן מכירות שעובד עבורך 24/7. בנוסף, נעזור לך לקיים מעקב אחרי ערוצי השיווק השונים שדרכם הלידים מגיעים לאתר ולהעריך את האפקטיביות של כל אחד מהם.